חובזה מפתחת אתרי ג'ומלה מזה 6 שנים. החל מג'ומלה גרסה 1.5 וכן ג'ומלה   1.6 וכיום אף בגרסת 2.5 וג'ומלה 3.6

הנסיון בפיתוח אתרים על גבי ג'ומלה כולל גם נסיון רב בעבודה עם הקומפוננטות והמודולים הרבים שמתלווים לג'ומלה כגון החנות האלקטרונית וירטומארט, גלריות, פורומים, עבודה עם טמפלייטים ועוד.

למה ג'ומלה ?

בחירת הטכנולוגיה היא חלק חשוב, בתהליך הקמת האתר עם ניהול תוכן. המערכת המוצעת תבנה בצורה אופטימאלית בתשתית טכנולוגית מובילה מערכת מבוססת קוד פתוח ב- PHP. המערכת תבוסס תשתיות התוכנה הנקראת Joomla (מידע נרחב ניתן למצוא באתר המוצר

פיתוח בטכנולוגיה זו מהווה בסיס מצוין למערכת ומספקת מענה לכל אתגר טכנולוגי שנדרש ממנה.

גדולת המערכת היא המודולאריות שלה, המאפשרת בנייה בשלבים של המערכת והוספה הדרגתית של מודולים מבלי לאבד דבר ממה שנבנה ובתאימות מרבית גם למוצרים ולטכנולוגיות אחרות הקיימות בשוק, שמאפשרים המשך פיתוח המערכת בצורה קלה, מהירה וכלכלית.
מערכת ג'ומלה בנויה על פי התקנים והסטנדרטים לנגישות כך שהתאמתה לדרישות האתר המיועד קלה יחסית ומאפשרת קבלת תשתית ברמה גבוהה ביותר.

הקריטריונים לבחירת אתר עם מערכת ניהול הם רבים וביניהם יכולתה של המערכת לענות על הצרכים, הניסיון הנצבר בשימוש במערכת, היכולת לקבל תמיכה או שדרוגים, הכלים שהמערכת מאפשרת למנהל, הקלות בה הוא יכול להוסיף תכנים לאתר ועוד. חברות רבות מבקשות לקדם את המוצרים שלהם דרך אתר האינטרנט. מערכת הניהול של האתר חייבת לאפשר עבודה אינטראקטיבית מול המנהל והגולשים, ואת צרכים אלו ג'ומלה יודעת לספק

דוגמאות לארגונים וחברות המשתמשים ב ג'ומלה

האו"ם – http://www.unric.org

http://www.quizilla.com – MTV

אוניברסיטת הארווארד – http://gsas.harvard.edu

L.A Weekly  – מגזין  –  http://www.laweekly.com

רשת מסעדות – http://www.ihop.com

עוד דוגמאות ניתן למצוא כאן – Joomla Site Showcase Forum.

קהילת Joomla

עשרות מודולים חופשיים פותחו על ידי הקהילה עבור גרסה זו, ורבים נוספים עדיין בפיתוח. ניתן להוסיף מודולים אלו, שאינם חלק רשמי של Joomla, לאחר ההתקנה על ידי העתקתם לתת-הספריה "modules" וביצוע הפעולות הנדרשות להפעלת המודול. למעשה, קהילת המפתחים של Joomla היא אחת הסיבות להיותה של המערכת חביבה על מנהלי אתרים רבים.

Joomla בפיתוח חובזה

ג'ומלה מספקת ממשק פיתוח מתוחכם להרחבות והתאמות. חברת חובזה מתמחה בפיתוחים אלה וכבר צברה ידע רב וניסיון במערכת על גרסאותיה השונות. כמו כן מספקת חברת חובזה תמיכה לאתרים הבנויים במערכת זו, בדיקות, תיקונים והרחבות.

התמיכה הזו והמקצועיות שחברות מקבלות מאיתנו על מערכת ג'ומלה מאפשרות להן לגשר על החסרונות של המערכת ובסופו של דבר לקבל אתר מקצועי, ורובסטי (robust). תשתית ג'ומלה מאפשרת לקבל את כל זה במחיר זול מאד יחסית לכל תשתית אחרת. מערכת ג'ומלה בנויה על פי התקנים והסטנדרטים לנגישות כך שהתאמתה לדרישות האתר מאפשרת קבלת תשתית ברמה גבוהה ביותר.

 

שתף

פוסטים קשורים

תגובות